31. mars 2011

tips til dåpen?

Først må jeg bare fortelle at.. i morgen kommer Farmoren til Belle hjem fra Kurdistan. Så det blir første gangen hun møter sitt kjære barnebarn.. men hun har jo selvfølgelig ringt hver dag forde. Vi vet at hun har kjøpt masse smykker til Belle, så det gleder jeg meg til å se :) Endelig skal vi få smykka deg opp litt!

I tillegg er vi nå i full gang med å forberede dåpen. Datoen er 17. april, selveste palmesøndag, og gjestelisten består av: oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler (til Belle) og faddere. Så vi skal bli ca 20 stk. Hadde vi hatt mye penger å legge i dåpsfesten hadde jeg jo selvfølgelig et ønske om noen venninner og også noen av mine tanter og onkler. Men vi måtte ta et valg, og prioritere. Men det blir sikkert veldig bra :)

Invitasjon og bordkort er bestilt. Kjøtt og grønnsaker til middagen er i boks. Lys fikk jeg også tak i på havaristen i dag. Fargene vi bruker er gult og lilla.. siden det er jo tross alt palmesøndag. Jeg har muligens lyst til å bruke lilla bånd i dåpskjolen? Istedet for det tradisjonelle rosa? Hva tror dere om det?

Den største utfordringen med dåpen er å finne en nydelig prinsessekjole til Belle,som hun kan skifte til i selskapet? Jeg vil finne den perfekte kjolen, og det er vanskelig.. noen tips?


post signature

2 kommentarer:

  1. Lilla bånd blir jo bare så fint:)

    Prinsessekjole på Ebay kanskje...?kommer litt ann på hva du er ute etter;)

    Lykke til!
    Forberedelser til dåp er jo såå gøy! Jeg har begynt allerede;)

    SvarSlett
  2. Å! Lilla bånd er jo bare fint det=)

    SvarSlett