23. mars 2011

rehab

For et herlig vær det er! Man må jo bare ut når sola skinner. Jeg og Belle har farta en del denne uka, ikke vært hjemme en eneste dag faktisk. Og jeg tror det er viktig også, komme seg ut, være sosial, møte andre mennesker og barn osv.. Har hørt om de barna som kun er hjemme og ender opp med å være redd for andre mennesker enn mamma og pappa. 

I dag skal vi besøke Onkel Ulf i Ås, han har ikke møtt Belle enda. Så det blir spennende. Ellers skal vi i bursdag til Andreas senere mot kvelden. Noomi serverer tacobuffet så det gleder jeg meg til! 

Jeg må innrømme noe.. jeg er en hm shopoholic, ikke si det til noen! Snart må jeg på rehab. 



post signature

2 kommentarer:

  1. Bra dere koser dere!
    Jeg sitter med HM katalogen nå! Er såå mye fint! Blir nok en bestilling nå snart ja :p

    SvarSlett
  2. har lovt meg selv å ikke shoppe mer der, men det kommer jo så mye fint og nytt...... blææ. Vi drar på rehab, sikkert kos når man er sammen :-)

    Ps! Dere er fine. <3

    SvarSlett