27. mars 2011

linda bestis 24 år

Den 18.mars fylte Linda hele 24 år (skremmende at tida går så fort), og denne fredagen skulle det feires. Har vært så lenge siden alle vi jentene har drikki og dratt ut sammen..noen har vært gravide, noen har fått seg kjæreste, noen er bare bussy og noen har vært i australia..så endelig. Lene var så snill og inviterte inn til vorspiel hos seg, og der koste vi oss med god musikk,mye latter,pizza,drikkeleker og bare kos..

..for ikke å glemme bursdagshattene 10 på toppen!!!! De ble visst med hele veien til klimt også. Jeg hadde det hvertfall veldig gøy, og det merka jeg litt på lørdag. Uff,heldigvis er ikke Belle gammel nok til å skjønne at mamma er fyllesyk. Så for henne var jeg vel den samme,håper jeg. Hun er jo god medisin mot fyllesyke hvertfall.

Siden jeg var ute på fredag, skulle Kocer ut på lørdag. Så jeg og Belle tok det chill hjemme hos tante heny, og der fikk vi masse besøk av herlige jenter..og gutter :)

Noen glimt fra fredagen







 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar