5. mars 2011

Belle er glad i tantene sine

Er så glad for at Belle har så mange herlige tanter. Og hun er ganske så tilfreds med å kose med dem alle sammen :) 

Denne helgen er fylt med mye ski-vm. Jeg blir så lett rørt, herlighet. Hadde tårer i øya når Therese Johaug gikk inn til gull i kollen idag. Shit, jeg har kanskje blitt mer emosjonell etter både graviditet og fødsel.. 

I går var jeg og Belle på enchiladas hos Christina og Benji, med Lizz også. Disse fredagene har blitt en fast tradisjon for oss, og sladder, god mat, jenter og latter er noe av det beste jeg vet. Godt at Belle blir "oppdratt" i en så god tradisjon. haha :x 

I dag koser jeg, Kocer og Belle oss hjemme. Blir mulig en siste tur til Oslo og ski-vm i morgen. Vi får se! Ønsker Lizz og Christina en herlig tur på byen i dag. Om ikke så lenge, kan jeg også være med :)





Setter så stor pris på dere alle sammen!


post signature

4 kommentarer: