9. mai 2011

tiden flyr

Hei igjen. Jeg har vært utrolig slapp på bloggefronten etter Belle kom. Eller, jeg vil ikke si slapp, men tiden strekker rett og slett ikke til.. I dag tidlig fikk jeg stress med å sikre meg 2 av de få billettene som var igjen til kampen mellom Vålerenga og Fredrikstad 16.mai. Var så heldig å få de 2 siste med klanen :) Så nå skal jeg og Christina på kamp, og det blir øl på oss også :D Gleder meg!

Ellers har vi i dag vært i ski for å bestille pass til Belle. Selvfølgelig var hele systemet som "lager" pass nede i hele landet, så det ble en bomtur. Så vi får prøve igjen senere i uka. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra besøk hos Linda ;) Jeg og Belle hadde ikke sett henne på en stund nå,så det var super kos. Belle sov søtt gjennom hele besøket, noe Linda ikke likte.. tihi :)

Nå nærmer det seg med stormskritt at vi skal reise til Santorini og Naxos. Om jeg gleder meg! Men masse fine maidager å glede seg over enn så lenge!




post signature

1 kommentar: