26. mai 2011

me and belle = bussy

I går var en dag med masse planer.

Jeg og Belle stod opp kl 6.. stakkars lille baby min som har sovet til 11 de siste dagene :P
først tok vi turen til ski, siden bilen min skulle en tur på verksted. de sa det skulle ta ca 2 timer.. men etter å ha loka rundt i ski i 3 timer, kom jeg tilbake til toyota..og de hadde GLEMT BILEN MIN!!
Hallo? jeg står her med en 3 mnd gammel baby og de har ikke begynt å fikse bilen min!! så jeg ble litt sint, og da fikk de endelig fart på sakene og så var bilen klar på 40 minutter! ..og det ble GRATIS. så jippi!

Videre gikk turen til Ekeberg og skolen til Ronja. Klassen hennes hadde besøk av en osteopat som var spesialist på babyer. Så Belle var en prøvedukke :) og fikk også gratis behandling så hvorfor ikke :)

Når vi først var i byen, tok vi turen til Grefsen og besøkte Shilan, Kenneth og Lucas.

Dagen var enda ikke over, og det endte med en skikkelig jentekveld med Ronja, Kathrine, Carina og Belle såklart. Det var super koselig. En skikkelig impulsiv kveld med mye latter og skravling.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar