18. mai 2011

season finale? TRENGER SERIETIPS!

Hva er vel bedre enn å ligge på sofaen og se på serier??!

Har fulgt nøye med på både Gossip Girl og Desperate Housewives denne våren, og i dag så jeg de siste episodene av hver sesong. Jeg får såå kick av det, men blir bare så gira på å se mer og mer og mer..

Disse 2 er helt klart mine favorittserier!

Men, hva skal jeg begynne å se på nå? Trenger serietips! Help me!!

Legger med bilde av Chuck & Blair fra sesongavslutningen..OMG,jeg elsker disse to. Og ja, jeg gråt på siste episode. Gjorde du?



post signature

2 kommentarer:

  1. Serier jeg mer eller mindre har sett fra start til slutt: One tree hill, The OC, Dexter (denne er min absolutte favoritt, helt råå!), Californication og Entourage. I tillegg har jeg sett de du har sett, så noe lignende smak må vi vel ha ;) Nå har vi nettopp startet med MadMen :)

    SvarSlett
  2. How I met your mother! <3

    SvarSlett