28. februar 2011

min tid er min belle

Hei. Har ikke vært så mye tid til blogging de siste dagene.. livet som mamma tar det meste av tiden min. OG jeg elsker det. Selvfølgelig sover hun mye, så jeg burde vel hatt litt tid til blogging og sånt..men det er liksom alltid noe å gjøre. Som en heltidsjobb..og denne jobben skal jeg ha helt fram til oktober.

Jeg nyter dagene hjemme. Men nå når Kocer begynner å jobbe igjen, blir nok dagene ekstra tøffe. Han er så super flink med Belle, og jeg føler at vi gjør "like mye" begge to. Nå blir Belle mitt ansvar fra tidlig morgen til sen ettermiddag. Synd at han ikke kan være lenger hjemme med oss, men someone is got to earn the money.

Skal prøve å bli flinkere, og følge opp med et innlegg daglig som jeg gjorde tidligere.

I morgen skal Belle og jeg til helsestasjon her på Flateby for første gang. Det skal bli spennende å se hva hun veier nå. Sist vi var på ahus, for en uke siden ca, veide hun 2610 gram. Og det var kjempe bra! Hun spiser veldig godt om dagen, så hun burde vel ha runda 2700 nå. Vi får se i morgen. Enn så lenge, se på søtnosen min i dag. Jeg er verdens heldigste.



post signature

1 kommentar: