21. februar 2011

i am back !

Hei alle kjære lesere!

Endelig er jeg tilbake igjen, jeg vet det har tatt litt tid,men sånn er det bare når man plutselig blir mamma!! :)

Kontrollen på sykehuset forrige torsdag endte nettopp i full innleggelse. Kort fortalt skjedde følgende: Jeg ble innlagt torsdag morgen, ventet i nesten 2 døgn, før legene endelig tok avgjørelsen med å ta keisersnitt ca kl 23.15 fredag. Klokka 23.53 ble verdens nydeligste baby jente født til denne verden, 11.februar 2011. (Ja, jeg vet..keisersnitt er fort gjort..) Hun veide 2540 gram og var 47 cm lang. Hele opplevelsen rundt fødselen/keisersnittet er både noe av det sykeste, beste og herligste jeg noensinne har opplevd. Jeg er både så stolt, lettet og glad.

I dag er Belle 10 dager gammel, og akkurat nå ligger vi 2 og chiller på sofaen. Dagene er rolige, til tider hektisk, men vi bare koser oss. Uansett når på døgnet det er, så må man bare smile av å se verdens vakreste fjes lyse mot deg. Hun er så skjør, og totalt avhengig av deg. Det er en herlig følelse.










 

post signature

6 kommentarer:

  1. Verdens vakreste lille prinsesse <3

    SvarSlett
  2. Så nydelig hun er Karoline, gratulerer igjenn:)Kos dere masse!

    SvarSlett
  3. Herreguuuud, så liten hu er! Vakker liten skapning :) Jeg, Ida og Mærri kommer på besøk til helga - hvis det passer da ;)

    SvarSlett
  4. Nuh, så fantistisk søt hun er.
    Og for et herlig navn dere har valgt.
    Masse gratulerer til begge to.

    SvarSlett