19. januar 2011

my little snugabunny

Jeg og Kocer har lenge gått og sett på ulike elektriske husker, også kjent som baby swings i USA. Ja,jeg vet det kan høres litt ekstremt ut, men jeg har lest så mye positivt om disse huskene og i tillegg er de jo super søte. Her i Norge fant vi noen få modeller, men de har ikke samme tilbudet som i USA når det gjelder farger og utvalg. Så vi bestemte oss for denne modellen, og det beste av alt er at jeg fikk den i barselgave fra mamma&pappa!! wii! Jeg ble så glad når de sa det. Så nå er denne på vei til oss.

Har sett på super søte husker i rosa/lilla og lignende, men valgte å gå for denne som er ganske nøytral. Tenk om det plutselig skulle komme ut en gutt?!

Uansett kan det være greit å ha en nøytral farge til for eksempel nr 2? Men, det er lenge til. Så en av gangen.

Er den ikke søt?











post signature

1 kommentar:

  1. Sååå fin :-) Der kommer hun til å kose seg..
    Å så fin du ble på håret :-D

    SvarSlett