31. januar 2011

kjære kristine & christina

- jeg måtte bare få dere til å le!


post signature

13 kommentarer:

  1. hahaha, takk for buksa... U made my day karoo <3

    SvarSlett
  2. hahaha, takk for den!! Skikkelig fin bukse ja,,haha,,og bleika hår!!

    SvarSlett
  3. ingen av dere ville smile med tenna hvertfall... haha :)

    SvarSlett
  4. Keik kjemper for harde livet :-P hvor fant du dette?

    SvarSlett
  5. fant det på macen, dreiv og leita gjennom gamle bilder!! :) har masse annet på lager også.... :D vi må ta en ny fredag :P

    SvarSlett
  6. jaaa, det må vii. Tar det førstkommende. jeg er klar for(+trenger) å le.. hilsen norges mest deprimerte menneske :-P

    SvarSlett
  7. ja,det er en date! :) Vi skal få deg "opp" igjen!! <3<3

    SvarSlett
  8. se hvordan vi holder armene sammen!!:P

    SvarSlett
  9. da sier jeg fra til Lizz :-) å keiko, du kommer enten du vil eller ei .. :-D

    SvarSlett
  10. jeg kommer daaa!! trenger ikke akkuratt å tvinge meg<3

    SvarSlett