15. desember 2010

2 months to go

De siste dagene har vært herlige. Det har skjedd så mye positivt, og det er jeg glad for. Prøver å fokusere på de positive tingene og heller overse de mindre hyggelige tingene. Nok om det, i går kom Lizz hjem fra Australia! Det var som sagt verdens beste julegave,så i går var jeg,linda,maya,christina,lizz og benji på kinarestaurant i Lillestrøm. Kjempe kos!! Nå gleder jeg meg bare enda mere til lørdagens julebord :)

Som jeg har skrevet tidligere har jeg kjøpt meg ny bil..og det er jo bare en drøm. I dag skal jeg til Ski for å hente denne nydelige perlen, sorry linda,men tror dette er den nye black pearl. Alltid spennende med ny bil, så skal bruke formiddagen for å forberede innlevering av den gamle bilen min..snufs.

Enda en god nyhet, beste (og eneste) lillebroren min kommer hjem i morgen! Så jeg skal hente han på Gardermoen (med den nye bilen min). Det at alle kommer hjem til jul gjør julen bare enda bedre.

I dag er det 15.desember og det betyr at det er akkurat 2 måneder til min termin. Håper virkelig disse to siste månedene går fort, for vi er såå mange som venter og venter på deg min lille kjære. Har sagt at jeg satser på 14.februar, selveste valentine dagen. Men du kan komme akkurat når du vil, bare det er blitt 2011 da. 11.februar hadde også vært en fin dato :) Nå er det morgenstund her i Melgårdshagan, vakker snø, vakker sol, blåbær-te og nystekte rundtstykker. God morgen alle sammen. Ønsker alle en herlig dag, jeg skal hente hm-pakke på posten etterpå og jobbe nattåpent på ski storsenter i kveld. Alle kan komme :)



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar